Mmm... my ding ding dong...

FÖRKLARING TILLL VARÖFR JAG EJ BLOGGAT!!!

1. Var hos pappa fredag - söndag.
2.Söndag till onsdag var hos Rasmus!!

Meeeennnn...! jag kan förklara vad jag gjort alla dagar eftersom jag vet att folk älskar att få veta. säger vi.. eller något..

Fredag: Var i stallet hela dagen. fast aa, ridskolan kanske man ska säga? haha
på förmiddagen hade vi teori om "den lodräta sitsen" kul? a fast ne.
På eftermiddagen så hade vi ridning och jag fick rida en häst som heter Pernod.
Skitkul häst verkligen!! Hoppas verkligen jag får rida honom på fredag igen.
Han ser ut som Happy! Och när man rider på honom så är han exakt som Happy så haha assnaajs!!!
På kvällen så drog jag till pappa och sov där.

Lördag: Åkte med Gita och lillasyster till Ikea och kollade på bokhyllor. Men tyvärr var dom som vi ville ha slut.. menmen.
Efter det så åkte vi ut till stallet för jag skulle hålla i Elina(lillasyster) när hon red haha! Vi var ute och gick bara och jag FRÖS IHJÄL? men jag är en sån artig och snäll och världens bästa storasyster så jag lånade ut mina vantar till Elina för dom är skitvarma, så hon slapp frysa!
När vi kom hem så duschade jag och gick sedan och la mig.

Söndag: Vaknade och åkte hem till Mamma nästan direkt.
Gjorde iordning mig och åkte sedan till Rasmus.
Gjorde inte så mycket där utan vi såg på tv och gick sedan och la oss.

Måndag: Var i skolan, gick väll bra haha? Fast tråkigt som vanligt men vafan..
Mötte sedan upp Rasmus på stationen i uppsala och sedan åkte vi hem till honom.
Där så åt vi middag, var ute i garaget, kollade på film, hälsoresan. Sedan så gick vi och la oss!

Tisdag: var i skolan IGEN!? shit vad jag är i skolan asso.
Hade projekt hela dagen så det var skönt.
Efter skolan så åkte vi hem till Rasmus igen och där så åkte han och tränade runt 7, så var hemma där själv.. mitt i skogen.. livrädd.. a fast ne. Men duschade och la mig sedna och halvsov framför en film!
Men sedan kom mitt lilla hjärta hem och då gick vi och la oss haha! Äääälskaar sova <3

Onsdag: Var i skolan och hade faktiskt en rolig dag! Dagarna går så fort eftersom vi knappt har några lektioner.
På eftermiddagen så var iv på Biotopia och hade lektion. Det var faktiskt kul!
slutade 3 så tillbaka till skolan sen och vänta på att klockan skulle bli 4 för då hade jag elevråd!
satt där till klockan var 5 och sedan åkte jag hem.
Sedan dess har jag bara pluggat!!


GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0