It wasn't me.

Höhöhöh eftersom jag sov hos rasmus inatt så orkade jag inte blogga HAH.
Meeeen! jag kan berätta vad vi gjort? grr...
Efter elevrådsmötet som vi hade igår så åkte vi hem till honom.
Började med att vi åt mellis, macka och våfflor!! det var gott, även fast jag inte åt någon våffla. Efter det så gjorde vi itne så mkt. Var mest på hans rum och kollade på film, satt vid datan osv!
DAGEN EFTER IAF så började det med att vi vaknde klockan 8(!!!) fattar ni vad tidigt!? usch.
satt typ vid datan osv och sedan runt 1 så gick vi ut i skogen och plocka svamp HAHA! det var seriöst första gången jag gjorde det! och jag gör inte om det. Nej du skojja jag. hehe. det var faktiskt ltie underhållande, fast svårt för jag vet inte vilka svampar man får plocka och inte.
Snälla mobba mig itne??
När vi kom hem igen så gjorde vi thé och la oss i soffan och kollade på teve.
Sedan runt halv 5 var jag tyväääärrr tvungen att åka hem till mitt ställe.
KUL DAG VA? :D:D:D::D:D

SÅDANA SKULLE VI PLOCKA!!!


MEN...

JAG VILL PLOCKA SÅDAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0