!

Jag ber om ursäkt för jag vart så tråkig/depp nu på sistånde. Problem with the boy, så tror många har förtroende för det! Och nej, kommer inte skriva ut vad som hänt.

Aja, nu ska vi se framåt! Måste lära mig att itne vara så deprimerad. Har hört att det finns piller för sånt, kanske skulle passa mig? Då vill jag hellre köpa lyckopiller haha!

Sitter just nu och plugga hest! känner mig såå duktig.
Tror jag nämn det förut. Men om itne, så ah! vi har prov på fredag... i hest. USCH men haha aja!
Det kommer säkert gå bra.

Om någon har missat det så har  HÅKAN HELLSTRÖMS NYA ALBUM 2 steg från paradise KOMMIT UT PÅ SPOTIFY!!!
Jag är heeelt tokig! och ajjabajja vad duktigt han är!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Förståelse...

2010-10-29 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0