tjena hopp!

Jag måste börja med att berätta. FYIHELVETE VAD JAG FRYSER!!!!
Så. nu börjar vi med imorrn.

Igår så jobbade jag hela dagen. skolkade osm sagt från skolan och drog till Stig.
Slutade kanske runt halv 4,
Då var det bara att dra hem igen och snabbt duscha och fixa sig
Sedan drog jag till knivsta där en såååå nykter Mathilda, och Rickard hämta upp mig.
Vi drog till knutby och var där.
Vette fan om jag vill gå in på allt som hände under kvällen.. får nog inte riktigt gå ut med det menmen haha!
Kvällen slutade awesome med att jag somnade med Niklas! =)

Dagen idag började dåligt för niklas skulle ut och jaga.. gris. så blev dissad!
Gick och la mig hos Mathilda då. satt och snackade med henne och Rasmus.
Sedan så åkte vi hem till Mathilda och åt frukost jag, mathilda, rasmus och linus!
Fixade oss sedan och drog till värmdö där mathilda och rasmus kusiner fyllde år!
riktigt trevligt! alla vi 3 somnade i soffan och sov i ca 2 timmar HAHA.
Fick sedan skjuts till ett ställe där jag just nu är barnvakt.
hans mamma kommer hemrunt 3-4. får se då om jag sover över eller om kanske niklas kommer och hämtar mig!

FIIIINA Mathilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0