tonight i fell inlove with you.

sitterjust nu i jennifers säng och typ e skittrött HAHA men ah ska börja fixa mig snart, vi ska nämligen in till stan och se på bio. Vi har bokat biljetter till den här; Last song
Vette fan om den e bra eller ngt men ah man får hoppas på det.

Igår kväll asso, shit, det var helt fantastiskt roligt HAHA.
började med att jag kom dit och då tog vi upp alltpå hennes rum.
Vi satt vid datan lite och tog flummbilder som jag la upp igår, fast jag la bara upp de normala!
Sen så efter det så fick vi värsta kicken! Jag började sminka mig som väärsta fjortisen och jennifer som ett fail emo haha fyfan vad vi hade kul!
Efter det så kollade vi på film, Paranormal Activity. Det var inte läskig utan mer äcklig eller vad man ska säga, lite ryssningar här och där höhö.
Efter det så noway att vi kunde sova. Så vi typ ringde en massa och ah haha!
Sen somna vi iaf.







Kommentarer
Postat av: erika edorsson

Rösta på min bild nr 1 på http://photolens.blogg.se du för rösta två gånger så gör det snälla! :D

2010-05-09 @ 14:19:17
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0