Let me be with you

Förlååt för jag inte bloggat! Men som jag sa igår så kunde jag ju inte för jag var med daniel.

Igår:
Skola först, och då hade jag svengelska först och då som sagt sydde jag min klänning. men wtf.. jag köper!
Efter det så drog jag och Jennifer till donken! tjockisar vi är asso.. först åt vi frukost där! sen en halvtimme senare så köpte vi mat.. haha! Sedan drog vi till skolan och då hade vi matte. Jag jobbade fan bra!
Efter det så hade vi no och då fick vi reda på om vi glev godkända på nationella i kemi och japp det blev jag!
Sedan så gick vi ut och gick, och då berättade Billy(våran matte/nolärare) att vi är hans sista 9or och blabla så vi får hoppa över matteprovet! Hur glad blev inte jag!?

Sista lektionen hoppade jag tyvärr haha.. drog hem, fixa mig, träffa jennifer och sedan gick vi till station för att möta Daniel som bor i Uppsala!
När vi träffat honom så började vi gå mot mig, och när vi kom till rimi typ så började det spöregna!!
Vi gick hem till mig fort, sen gick vi till Odenslunda skola och satte oss där och snacka i kansken.. en timme..?
Sen drog vi till sanda och käka pizza höhö tjockis IGEN!
Efter maten så skulle Jennifer dra så vi gick med henne till bussen, sedan hem till mig och ladda ner en film, blev new moon.
Vi drog till rimi också och köpte cola + chips = (Y)
Sedan drog vi hem och då blev det film!
Efter filmen så låg vi och snacka, sedan drog vi ut för det var så jäävla varmt. Gick in sen och snacka i några timmar, sen somna vi vid 4.
Dagen = jävligt lyckad <3

tyvääärrr ingen bild.
R.I.P på bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0