I think my world is great!

Jag tänkte berätta lite om min dag;

08:30 - stängde av mitt larm
12:00 - vaknade och läste
13:30 - somnade
15:00 - vaknade och läste
16:00 - somnade
17:00 - vaknade

KUL DAG!!
haha håller på att läsa "ljudet av ditt hjärta" som är 3e twilight boken! Den har som sagt premiär snart och jag hade inte läst boken på ett år så tänkte läsa igen!
Nu ska jag kolla på film. The last song. fast har redan sett den men det skadar itne att se den igen! och sen kanske jag ska se Remember me IGEN haha suug....

Liam Hemsworth från the last song är lääskigt lik min kompis haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötblogg (:

2010-06-23 @ 14:11:39
URL: http://medinameddohubijar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0