Now let me think..

SPONTANRESA!!!
Har bokat en.. BUSSBILJETT (!!!) (PLEASE KILL ME!!!!) till Malmö imorgon!
Pappa fråga om jag ville med till skåne och ja absolut, bara det att han och hans fru skaffar barn stup i kvarten så det finns ingen plats i bilen haha så jag var tvungen att åka buss!
Först skulle jag flyga men jag har ju inge leg.. skaffa det fortfarande idag.
Sen skulle jag åka tåg istället! men det har kommit en ny regel att 16 och uppåt måste visa leg..
Då kom vi på buss, och ah.. det funkar väll..
Jag kommer få en plats breve en tjockis som luktar skit säkert haha och snarkar!!

Jag kommer tyvärr inte kunna blogga på en hel vecka typ sen när jag drar till skåne för tar inte med min data.
Och jag vill umgås extra mycket med min släkt där nere eftersom jag bara träffar dom ungefär en gång per år! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0