all I want is you.

Idag så började det med att jag gick ut och bada /solade lite. typ 20min HAHA men sen så började jag fixa mig för jag skulle träffa Jessica idag för vi skulle till Uppsala och hänga lite. Hon skulle träffat en och då låter jag inte henne träffa honom själv, men han bangade typ? så vi drog runt där och kollade i lite affärer sen kom min kille och då gick vi runt med honom. gick till någon brygga och hängde haha! Sen så kom han kompis Erik så vi drog till en annan brygga typ? Sedan var det bara för mig och Jessica att åka hem för dom skulle ju ändå ut.. nej men vårat fel. vi vart tvungna att åka hem!
Så vi drog hem. väntade på en buss i 20min som aldrig kom. sen kom vi på att det var lördag och den skulle inte ens gå. suck.
Sen hem, hhämta pengar och dra till Tiger där vi åt en good middag!!


Jag älskar dig och kommer ALDRIG släppa dig. föralltid cola <3



Skulle visa hur det såg ut när jag sov..


Jessica är mongo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0