jabbadabbadoooo!!!

Nuuu ska jag berätta om alla dagarna sen i fredags! så det såååå!

Fredag:
Började med att Matilda hämta upp mig på moppen och vi skulle åka runt i väsby till alla olika mataffärer för att se vilken som hade billigast sallad HAHA! vi höll på att krocka i 2 kärringar.. (fredag den 13e...) det var leeeskiiiiit!
Men sen så kom hon på att vi kunde ju göra egen sallad istället! så vi åkte hem till henne och fixade det. samt åt middag där!
Sedan kom mamma och hämtade oss två och körde oss hem till mig där jag skulle fixa mig för vi skulle in på ung.
När vi kkom in till stan så gick vi runt några varv men det var faen inge kul folk där så vi drog och köpte glass och drog sedan home!
väl hemma så drog vi till fresta där vi träffade Patrik och Jocke.
Vi gick runt lite där och gick sedan och knackade på någon Daniel?
Sedan bara gå runt som vanligt i fresta HAHA! ( nolifer..)
Efter det kom Matildas danne! och då drog alla hem typ.

Lördag:
Började med att jag låg ute och solade för det var ju något sjukt fin dag!!
Sedan drog jag, mamma och mormor och åt sallad.
Sen hem, fixa sig, och dra in till stan! det var ju the voice idag så dit skulle jag med lilla claraa!
Vi kom dit, gick runt och kollade på alla ruuliga personer!
lyssnade lite på musiken, drog till donken, sen visste vi itne riktigt var vi skulle göra så vi gick och träffade Sofia, Linda, Embla, Issa och Olivia! sen drog vi till Tc med dom där kesse var! wiihuu!!
Stod och snackade med dom i någon timme sen drog jag och clara till plattan igen där vi skulle vänta på hennes kompis som inte kom så vi drog hem till henne istället där jag skulle sova!
Vi drog ut vid 2 typ och åt macka och drack thé på något berg :]]] skitmysigt!

Söndag:
Vakna hos Clara, och åt frukost, sen var jag typ tvungen att dra hemåt.
När jag kom hem så mötte mamma mig på station där jag fick skjuts hem!
Drog hem och duschade, fixade mig och sedan dra ut och mötte Jocke.
Vi drog till Patrik där Kempe och Daniel var.
Sen drog vi till Jocke och satt där alla och snackade! men sedan så drog Kempe och Daniel hem så vi 3 gick in och kollade på film. skum film men bra haha!
Sedan drog patrik, då gick jag och jocke ut och var med matilda! och sedan mötta vi en massa från skolan.

Tyväärrr inga bilder :[[

Kommentarer
Postat av: Sannaliten

Svar: Tack vad gullig du är! Hur är läget då? :)

2010-08-16 @ 16:44:33
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0