fattarååååå

Uschhh.... skola snart. jag kommer seriöst DÖ!
Ny skola, ny klass, nytt län!!?!? haha uussscchh.. är så nervös att jag nästan spricker!

Jag kommer gå i världens minsta skola!? mitt i centrala uppsala (som matilda säger, MUPPsala..HAH wooord!)
Kommer gå i en klass med säääkert bara tjejer för vilken kille skulle välja naturbruk - hästhållning om han inte kanske är bög?
Och kaxiga tjejer kommer det säkert vara för det e ju typ alla ridtjejer.. *suck*
menmen jag får se det positiv kanske!
Jag kanske hittat någon i klassen som har samma sjuka humor som jag HAHA det skulle ju faktiskt vara awesome!

Menmen.. nu ska jag inte klaga! det är faktiskt EN HEL VECKA KVAR så jag kan ju göra massa saker!
Börja med att gå till pappa idag haha!
Ska dit vid 4 och äta middag och förmodligen vara där hela kvällen, om inte någon vill göra något ikväll?

Messa! 0704230070


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0