Jag = tråkig helg?

Jag tror inte jag har så mycket planerat nu i helgen.
Hoppas någon hör av sig och vill hitta på ngt haha!? men aja, det fårt bli som det blir. annars får jag väll plugga? skulle INTE sitta helt fel asso, eller kanske ngn som vill göra mina läxor åt mig? det skulle isådanafall vara skitsnällt! HAHAHAa.. ironi assoo på hög nivå. kolla upp!

Nu ska jag gå och göra middag till min snällla mor och min snälla syster. om ni undrar vad dom heter så kommer jag berätta det någon gång i livet inte just nu bara för det tar så lång tid att skriva.

BLI INTE KÄR NU!!
För han e min..


Kommentarer
Postat av: r

jag kan göra det åt dig! :P

2010-04-13 @ 13:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0