Ingen bra dag ullebulle

Idag så är det måndag men det e inte vilken måndag som helst utan det e den första måndagen för den här veckan för det här året! Det kommer ALDRIG bli den här måndagen igen. fan vad läskigt egentligen att tänka så.
Idag så var jag i skolan ( WOHO) började med mentorstid men ah inge rolig för vad gjorde vi? satt och snackade sen efter 5min sa mohsen okej ni kan gå.
Sen var det Engelska och jag gjorde hela engelskaläxan. Är fan fett stolt! Efter engelskan så var det dags för no och jag och mitt minne kommer inte ihåg vad vi gjorde.. eller vänta ska tänka. . .. .... .. .. Juste satt och snackade med Jennifer, erik, matte och lite chrille! det var skojj haha säger jag som skratta som vanligt..
Efter det så hade vi musik och jag försökte hitta ackord till Everytime med Britney spears. Det gick inte bra men ah.
Sen vare lunch KORV! men jag fick veggobullar sa hon att det hette så hm.. jag har ätit veggobullar!
På lunchrasten satt jag och en massa i klassen ute och stekte och snackade, men gick mest runt med issa och sjöng haha!
Efter lunchen så var det dags för svengelska och jag, Kati, jocke och matte satt och spela Yatzi! SOM JAG VANN SUCKERS!!!
Sedan var det matte och jag, jennifer, erik och matte satt bara och snacka om vad..? jani...
Efter skolan så drog jag, Jennifer och Tobias till donken och åt glass! Vi skulle plugga men vafan, vi hittade internet där så ja.. och sen så visade Tobias mig en massa saker med mobilen haha!
MIN DAG! KUL VA HIHIHIIH

Inte en bild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0