Hur en kille ska vara!



Till alla killar som inte fattar hur de ska bete sig, här har jag lite tips på vad iallafall jag tycker är viktigt!


Detta tycker jag är absolut viktigast, eftersom en relation handlar om att kunna lita på varandra. Ge henne aldrig en chans att bli svartsjuk, det ska inte behövas för ett moget förhållande. Du ska inte bara säga att hon är den enda, visa det också. Det gör att man vågar lita på sin partner. Dessutom ska du kunna visa det för alla, att det bara är hon som du gillar.


En annan viktig sak är att vara sig själv. Låt bli att spela kaxig eller liknande, det blir bara patetiskt. Du blir mer omtyckt om du inte spelar någon slags "roll".


Något som jag personligen gillar hos killar är humor, någon som kan få mig att skratta och må bra. Jag gillar killar som kan bjuda på sig själva helt enkelt. Har man samma humor så klickar det ofta väldigt bra.


Nu snackar vi inte om att du måste köpa smycken, choklad och grejer bara för att hon ska gilla dig. Jag menar mer saker som verkligen betyder, att göra saker eller säga saker som kommer direkt från hjärtat. Det kan vara att få ett gulligt sms när man vaknar eller liknande, man blir ju jätteglad!


Det är extra viktigt att du finns där när hon är ledsen, då behöver hon det som mest. Även om ni har bråkat, visa att du ändå finns där. Det är jätteviktigt att man ska kunna vara arga på varandra och få ut sina känslor, men ändå veta att den andra stannar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0