Äntligen hemma!

Eller, jag har ju faktiskt vart hemma i en halvtimme tror jag.. gjort mycket på den lilla halvtimmen. ätit.
Nu måste jag sätta mig ner med läxorna. Den här dagen får gå åt hemkunskapen/tekniken. Man ska sägavad olika saker menas. Men jag som är så smart borde ju kunna allt, :)

planer för resten av dagen!

  • Åka till centrum och byta ett par kläder, och ett par skor!
  • Göra klart Hemkunskapen
  • Försöka hinna göra klart SO
  • BADA! är ett måste ;)
  • Kanske tvinga mamma att gå ut och gå?

Ja. roligare än så blir inte livet!:)






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Fin blogg du har där :) Kika gärna in på min ^^

2009-10-05 @ 18:33:17
URL: http://littlebitofthat.blogg.se/
Postat av: BUNNY ♥

VEM GILLAR NI BÄST UTAV KISSE, DESSIE OCH PAOW?



SVARA PÅ DET I MIN BLOGG NU!!!!

SÅ FÅR VI SE VEM SOM ÄR BÄST PÅ RIKTIGT ;)

2009-10-05 @ 18:45:16
URL: http://hellobunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0