något jag hatar!

Åhh, nu ska jag ta upp något jag hatar! som nog dom flesta tjejer hatar.

Först så vill jag säga att jag hatar typ p12 som glor in en! vafan!? jag är så äldre än dig!? glo på något annat! snälla? Ni kan ju ffs titta på någon brud i eran ålder:)
Sen så hatar jag alla killar (män) som kollar på en när man är på stan! Speciellt Kista!
Asso, det e så sjuukt äckligt! När man går och så känner man att någon tittar på en så tittar man åt sidan så sitter det någon jävla blatte typ på 40bast och tittar på en! Asso jag blir alltid så sjukt rädd för sånt! och tyvärr så är det mest utlänningar som glor på en, asso jag är inte rasist eller något men snälla.. titta på någon i eran ålder! samma som p12!
Jag torr inte jag är den ända som tycker sånt e äckligt. Man ska kunna gå och handla utan att någon jävla gammal gubbe tittar snuskigt på en!
Tillochmed på tågen! det är ju nästan värst, när man ska till stan och man sitter och lyssnar på musik kanske och vill bara lyssna, men så ser man att någon jävel tittar på en. HELA TIDEN! asso man har ju bara sån lust att säga bah ursäkta!? jag e 15.. glo på något annat. TACK! -.-
Som när jag och Mamma var på sollentuna centrum, mamma sa det själv, det är MIG killarna glor på i mammas ålder. inte henne! asso ussssccchh :s ..glo på min mamma!;) 

Jaa.. det var bara det jag hade och säga! blev inte så mycket men ahh.. skriver nog senare! ska se på film nu och göra varm choklad! :J

Hoppas alla får en trevlig kväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0