Vill också göra det här testet..

SÅ JAG GÖR DET!!

OM 2010 ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha neeejjjj :(
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej tyvärr! hade vart mys haha!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur va.
5. Vilka länder besökte du? Finland! höhöh
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ja
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 13/8..
8. Vad var din största framgång 2010? Ingen..
9. Största misstaget? Att förlora.. </3
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja. Ridolyckan..
11. Bästa köpet? ALLT GODIS!?!?!?! nej HAHA men det var väll kläderna!
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat fan. 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min mamma och mina vänner!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Alla daniel och oskar! :o
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Asso beror på.. gladare för vissa saker och ledsnare för andra.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid på skolan. läxor osv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datorn.
18. Blev du kär i år? Ja.
19. Favoritprogram på TV? How I met you mother!
20. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna som vanligt ;)
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja!!:)
22. Något du önskade dig men inte fick? Ja
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Den tiden då en kristall eller ngt hade ramlat ur i mitt huvudet eller ngt.. så var asyr och kunde knappt gå. men fick den dagen åka till kista med mamma haha!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det är klart
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Min egen. köper det jag själv tycker är snyggt 
26. Vad fick dig att må bra? Mamma <3
27. Vilken kändis var du mest sugen på? - Josh Radnor<33
28. Vem saknade du? Faktiskt ingen. hade jag saknat någon hade jag tagit kontakt med den igen.
29. De bästa nya människorna du träffade? - Mathilda och Michaela! <3
30. Planer för 2011? Jadu.. leva livet? ta vara på skolan. och livet. och vännerna. ja.. allt!

Kommentarer
Postat av: Erika Edorsson

svar: Med mig är det bara braaaa :) Hur är det själv? :D

2011-01-03 @ 03:07:18
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0