Såååå...

äntligen klar!!
Kan väll börja dagen med att jag vaknade runt 8 och kunde inte somna om.. så låg och llyssna på musik tilll 10 kanske. Sedan var det duschen som gällde!
fixade mig sedan och drog sedan med Jessica in till Stan!
Riktigt mysigt att va där.. hehe.
Först gick vi bara runt och kollade på kläder osv. sedan käkade vi på ÄÄÄLSKADE max<33333333333333
Sedan åkte vi hem! för vi pantade åt mamma.. tror inte vi pantat på ett halvår..
277kr blev det iaf HHA!
Så raka vägen in till stan igen..
Kollade runt på byxor men hitta inge snygga. Sen hitta jag ett par SKITSNYGGA chinos som Jessica tyckte jag såg tant ut i. Ska nog köpa dom imorgon....vågade inte idag..MEn det blev en tröja iaf!
Efter vi hade handlat det så drog vi hem.. ;pPPppPppP ( PPP SKA BLI INNE IGEN!!)

Tröjan jag köpte. HELT KÄÄÄÄR!!!! ska nog köpa en till...

Kommentarer
Postat av: Fajj

HIhihihih (YY) ;D<33

2011-01-10 @ 22:44:43
URL: http://ofhuhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0