trött..

Uscchh jag orkar verkligen inte åka på apu idag.. är för trött!! (och nervös hehe).
Jag ska ta bussen om går 07.19 och nej jag har absolut ingen lust med det.
Tänk om dom är jätte otrevliga? Eller inte ens vill ha mig där? tänk om jag inte får göra något? dom kanske skickar hem mig för jag är så dålig? Nejj inte tänka så! Men egentligen går det ju inte att tänka annan förän den här dagen är över!
Dom kanske tror jag är dum i huvudet som inte kan någon om trav HAHA.

Men idag efter skolan så ska jag iaf hem till pappa, duscha osv och sedan förmodligen vara med patrik, om han fortfarande kan!

Men skriver senare. puss...


Kommentarer
Postat av: malin

ja allt är bra med mig, hur är det själv?

kram! :)

2010-09-14 @ 21:36:36
URL: http://maaaliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0