standing where you left me.

Hej!

Dagen idag vart RIKTIGT rolig!
Jag som var så nervös haha hur kunde jag vara det liksom??

Tydligen så kom jag på den värsta dagen, då det e mest att göra osv haha!
började dagen med att jag skulle vara hos en som heter carina! (har jag för mig..)
Stod och hjälpte henne med en häst, när jag hör en röst.. vänder mig om och vem står inte där??
Jo EN SKIT SNYGG KILLE!!(20år(A))
Han ska jag tydligen vara med varje torsdag då jag är på APU!! Gissa om jag är happy!
Menmen.. iaf på eftermiddagen så ville Anders(killen) att jag skulle vara med på veterinärkollen, så fick vara det! Helt plötsligt kom Stig h in och ahah shiiiit legenden asso! Blev helt stum..
men efter det så skulle vi borsta, fixa och dona med hästarna.

Sen så slutade jag!

= lyyyckad daaaag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0