maby you will let me in your life..

Dagen idag har varit riktig underbar!
Började med att jag träffade Jennifer på station och då fick vi springa till tåget haha! skitjobbigt tyvärr..
Men när vi kom till stan så tog vi tunnelbanan till gamla stan och gick sedan till en jätte mysig restaurang! Satt där i några timmar och åt ceasarsallad som vanligt och snackade ut om allt och ingenting!
Efter det så drog vi till drottningatan och satte oss på wayne's och tog en fika! och fortsatte snacka ofc.
Gick sedan till Pk huset där Jennifer hitta ett jäätte fint armband! fan man inte passar i smycken..
Sedan gick vi mot slussen och åkte hem!

Sen när jag kom hem så åt jag och sedan åkte jag, mamma och mormor till kista och gick på bio!
Vi såg I rymden finns inga känslor och den var faktiskt riiktigt bra! och rolig!



Tur det fanns 1 snygging i filmen också! ;)
Snackar ju självklart om Bill Skarsgård!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0