Jag har letat hela dagen.

Förlåt för jag inte uppdaterat.. kan man säga att jag har mina anledningar? Bra då säger jag de. skriver mena jag.

Fredag:

Började ju med att vi var i skolan pga vi hade skolfoto! och jag som är så snygg blev asbra hehe..he.
menmen på klassfotot fick jag stå högst upp i högra hörnet, näst längst ut. och på profilfotot så satt jag i mitten på älsklings hanna's rygg haha!
och på elevrådet fotot så stog jag typ i mitten höh.. suck.
Efter vi tagit kort så drog vi till bussen som tog oss till stallet.
På förmiddagen så hade v i teori. snackade om hästens foder, flykt och flock.
Sedan lunch, och sedan gick vi för att ta in hästarna, och borsta samt sadla/tränsa hästen vi skulle ha på träningen.
Jag fick rida Paddington. En snel hest. Som kan sin grej haha! fast seeeg att få igång, men det gick!
Efter ridningen så drog vi hemmåt.
När jag kom hem så var det bara att hoppa in i duscha fort som tusen, fixa sig osv och sedan dra till uppsala( IGEN)
Skulle till Rasmus och sova där!
När jag kom dit så åt vi lite, och gick sedan och kollade på film. BERT! hahah han e söt han. och sedan kolla vi på american pie! dom e awesome.
Ja sedan somnade vi.

Lördag.

Tro det eller ej men jag vaknade typ runt 8!?!?!  skumt.
Vi gick upp gjorde frukost, och gick sedan och hämtade hans cykel som han ställt vid bussen(kastat i busken..haah) Sedan gick vi och lyssnade på musik och snackade.
SEdan vid 4 typ så drog jag hem.
På kvällen så drog jag med Ida till kista där vi åt midda och snacka om allt och inget!
Kom hem vid halv 11 typ.

Nuuuu ska jag hem till pappa och sova där.
BLoggar imorrn puss.

Kommentarer
Postat av: jonte

blogga då mupp!

det här är jontelajnen, jag har en ny blogg! hoppas du minns namnet bättre ,hahah puss!!

2010-09-27 @ 19:51:10
URL: http://flickankarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0