I want to be good.

nu har jag kommit hem ifrån pappsen!
Huset där e ju.. grymt!?!? fast liite kusligt haha menmen man får fokusera på det bra.
Hunden är dum och elak och biter mig. det är inte snällt.. och jag som är lite hundrädd.. HAHA.
Men när jag kom dit iaf, så började vi med att packa upp kartonger, allt som skulle in i köket! asjobbigt menmen!
sedan åt  vid middag, blev donken. (TJOCKEBARN)
Sedan drog papa och gita till gamla huset och packade mer.. så jag och mia(gita's syster) fick passa barnen!
Gulligt.

Men imorgon så ska jag på min första APU (arbetsplats utbildning) och jag är SKITNERVÖS.
Jag ska ju som sagt vara hos Stig H Johansson haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0