I had a dream.

Måste bara berätta om sjukaste drömmen jag hade! Fast egentligen var den bra, mysig, rolig.

Jag drömde om att alla vi som gick i 9an i södervik förra året skulle få ha en "träff" tillsammans!
Men bara det att dom i skolan, men alla kom inte från min skola utan vissa äre bara jag känner! MEN i drömmen gick dom i min skola.
vi var på en tomt där alla satt och åt, fikade osv.
Helt plötslig så skulle vi åka på kryssning! Vi skulle åka sån här stor kryssningsfartyg men vi fick inte åka längre än där sthlms skärgård tar slut.
Mitt där på båten så började dom spela Anna Bergendahls låt, och helt plötsligt så kom hon där!!! och då hade skolan tydligen ring några "idoler" som vart med i idol som fick komma dit.
OCh helt plötsligt kom Nicklas Hocker (!!!) min stora kärlek en gång i tiden haha!

Precis när han kom.. så vakna jag. hata.



HAN ÄR SÅ SNYGG!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0