HELLO, JOSSIUW HÄÄR!

Sååå naaajs ! vem slutade halv 1 idag??? svar: josefine.

Fast förmiddagen har vart jobbig HAHA! Först mocka 6 boxar, tungmockat också.. sen hämta in hästar, sen  tvätta 8hästar! Sedan mata 12 hästar, fixa hö vatten osv.. sen göra rent allt!
Menmen jag som är så jääävla biff (!!!) klarar ju fan allt !!

BARA FÖR  JAG HAR TRÅKIGT MOHHAHAHA

60 ärliga frågor

om dig själv

1.vilket namn är ditt mellan namn? - Maria
2. Vilken tid gick du upp i morse? - halv 5 !
3. Är du i ett förhållande nu? - Nej
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? - Daniel
6. Får man fråga varför det tog slut? - kändes inte rätt.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Ja
8. Vem vet mest om dig? - Jag vet inte.. men jennifer tror jag!
9. Vad gör du på fredagskvällar ? - Är med kompisar eller datan
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - ojj, finns ju så många!!
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - Nej
12. Har du någonsin varit full? - Ja
13. Har du testat droger? - Nej
14. Röker du? - Nej
15. Snusar du? - Nej
16. Saknar du någon just nu? - ja!
17. Hur mår du idag? - SKITTRÖTT
18. Hur många tabletter tar du dagligen? - inga
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - sov hoppas jag
20. Bästa minnet från sommaren? - ojj de finns så jävla många ju!! men kryssning med Jessica kanske?
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Finland..
22. När var du där? - början på juli tror jag det var
23. Är du rasist? - Nej
24. Har du helt svenskt ursprung? - Japp
25. Om nej, vart kommer du ifrån? -
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - Spelar ingen roll, bara han e en snel hest :]]
27. Ser du fram emot någonting just nu? -Absolut!
28. Sköter du skolan? - Ja
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - mest vg, sen g höhö! men dom funkart!
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - Mvg ?
31. Vilket ämne var det? - Religion tror jag haha!
32. Har du fått IG på ett prov? - Ja
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - Nej
34. Anser du dig vara intelligent? - nej inte speciellt
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Jag vet inte,
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej absolut inte!
39. Har du haft sömnproblem? tror fan de
40. Hur ofta gråter du? aldrig längre
41. Vad gör du när du mår dåligt? lyssnar på musik, stänger in mig.
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? ingenstans oftast
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej
44. Vilken klass går du i nu? NP1
45. Vilken skola? Realgymnasiet
46. Har du varit otrogen någon gång? a.
47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja det tror jag
48. Är du stolt över dig själv? lite faktiskt
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? haha att jag är mig själv och leker inte någon annan!
50. Vad får du ofta komplimanger för? HAHA mitt leende? :s fattar inte vrf
51. Har du lätt att få folk att skratta? haa det tycker jag allt!
52. Cider eller öl? Både
53. Har du några talanger? ohja, att inte kunna något är faktiskt också en talang ;)
54. Vet du om någon är kär i dig? haha det tror jag inte direkt !
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? nej
56. Vad står det i ditt senaste sms? Ahh :D
57. Hur lång är du? 1.66..
58. Hur mycket väger du? -
59. Vilken storlek har du på kläder? s/m ;D
60. Har du svarat ärligt på alla frågorna? ja såklart!

Kommentarer
Postat av: malin

vad bra att det är bra med dig då :)

2010-09-16 @ 21:41:07
URL: http://maaaliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0