ha..ha.

Känner mig helt värdelös nu HAH!! skaaa blii bääätttrreeeee!!!!

Har inte kunnat blogga för att jag sov hos Rasmus inatt och ville inte blogga när jag e där!
menmen. Dagen började iaf med att vi vaknade runt halv 7? Sedan runt halv 8 åkte vi till skolan, fick skjuts av hans moder så det var sköönt!
När vi kom till stationen (i uppsala..) så tog jag tåget till Hanna som bor i storvreta.
JAA PRECIS!! BÖRJADE KVART ÖVER 12 -.- och fick gå upp halv 7 liksom.. hahha nej men såå värt!!
Men iaf, mötte upp Hanna och sedan gick v hem till henne och plugga/snacka.
Drog till skolan sedan och vi började med projekt, som vi hade hela eftermiddagen. Jobbade med brevet som vi ska göra och blev klar! Annars satt jag typ och snacka med Hanna och Nisse hela den lektionen vilket var riktigt kul! sköna prickar dom där asso.
Slutade 3 så då drog vi till mitt tåg. Sedan drog jag till mammas nya jobb! eller nya och nya. Hon jobbade på Sollentuna sjukhus förut men nu har hennes jobb flyttat till Danderyd sjukhus! så sitter här just nu och ska strax dra hem.

Ska tjata på mamma så vi köper pizza. så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0