Det där var någon annan.

LALALALLAALALALALALALA JAG ÄR TRÖTT.
som fan.

Usch tror jag börjar bli sjuk. ICKE K.

Idag har jag vart på min praktik, skön't.
Kom dit runt 8, och började med att mocka.. jobbigt? ah.
Sedan efter det så blev det skoj!!
Fick ut och köra haha! Fick köra en hsät som heter Essien som ska tävla imorrn på solvalla!
Det var hur awesome som helst.
Sedan när jag kom tillbaka skulle jag gå och ta in pojkarna! Kul att ena gick med mulen i min nacke hela tiden och den andra gick skitsnabbt. kul.
Men sedan luunnch!
Efter lunchen var det dags att fixa iordning alla hästar inför natten!
Men mitt i allt kom två stycken damer! Ena var delägare till Electra sund. Snackade/fika med dom i en timme haha speciella var dom allt!
Men sedan gjorde vi klart allt och fick skjuts hem av Carina sen.
Skön't

Drömhästen<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

sjukt lyx att ha såna dagar i skolan?! :O Jag får slita ut mig totalt i skolan varje dag säger vi :)

2010-10-01 @ 08:07:19
URL: http://jessicamarieelionora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0