why are you hurting me..?

det här blir ett litet god natt inlägg.

Idag så var jag som sagt på min praktik.
Jag vet itne vad jag ska tycka egentligen. Jag trivs men ändå inte, jag tycker det är kul men ändå inte, jag vill dit men ändå inte. allt är konstigt.
menmen. kom dit iaf och började med att mocka..
Sedan fick jag lära mig hur man selade för träning haha! och vad alla delar hette ( har prov på det om 3veckor..)
Efter det så var det dags för fodring.. av både mig själv och hästarna!
Efter lunchen så satte vi igång och fixade iordning hästarna för natten. Borsta, kratsa hovar, linda ben, smörja hovar osv.
Slutade runt halv 5, och fick då skjuts hem av min handledare!

Några hästar jag jobbar med:

Norweigan (?) som tyvärr flyttar hem till tyskland på lördag! :(

Essien, som jag berätta skulle trävla på solvalla! hon kom 2a :)


MIN FAVORIT!!! Bernie Boko :)


Kommentarer
Postat av: Erika Edorsson

fan va kul å gå en skola där man får göra saker man älskar :o själv har man ju bara massa matte, kemi, fysik.... blää

2010-10-10 @ 17:56:57
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0