I miss you so mutch..

Sitter nu och pluggar matte.. USCH PÅ DE. men har prov om en vecka så haha aa måste det!

Idag har skolan vart slapp, projektdag som vanligt.
Vi har en uppsats om boken ondskan på förmiddagen som gick bra, hoppas jag. Kändes som det, fast alltid när det känns bra för mig så går det som sämst så haha!
Lunchen spenderades på donken med hanna, kristin och bella! HAHA den ägde!!
Kristin - Titta, där är han du vet Edward!
Isabella - Hej, det är jag som är bella.
Jag - HAHAHAHAHAHAHA!!!
Det var kul om ni undra.
Efter lunchen så skulle vi skriva rent brevet eller vad man ska säga och skicka in det. Klart och gjort på en timme typ, om ens det. Så sen så satt vi och tråkade.

Skolfotot..

NP1!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0