When the rain is blowing in your face.

LÅNG DAG IGÅR!
13timmar i stallet haha ojojo!
Först hade jag praktik!
Och vi brukar ju vara på den på torsdagar men den här veckan skulle vi va där på fredagen!
Fredag = fortkörningsdag!!
Så kom dit runt 8, och började med att sela av/på hästar som skulle köras, samt duscha.
Runt 10 var det dags att göra iordning lunchen, och sedan hade jag nnästan inge mer att göra!!
Såååå lugn dag.
Gick bara och småfixade massa saker i stallet.
Åt lunch runt 12, och sedan tillbaka tilll stallet och börja fixa iordning alla hästarna för natten!
När det är fortkörningsdag så är veterinären där på eftermiddagen,så jag var där med Stig och kollade.
Fortsatte sedan göra iordning hästarna i mitt stall.
Slutade runt 5 för vi blev lite sena haha!
Men direkt när jag kom hem så ringdepappa och fråga om jag ville ha skjuts till stallet, så då fick jag det.
Vi har nu flyttat Happy från sigtuna till Väsby!! WOHO ÄNTLIGEN!
Så var där då och packade upp, och hälsa på alla där!


På praktiken så är jag i stall 5 där Carina och Anders har sina hästar.
Men jag är mest med Carina!

HENNES HÄSTAR:

Sahara C Four


Essien:


Salinity:


Electra Sund:


Har tyvärr inga bilder på Stormysky och Bernie boko(MIN ÄLSKLING!!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0