I think toooo mutch...

God morgon! sovit gott?
Själv e jag så otroligt jävla trött! kom hem runt halv 1 inatt...
Var hos min lilla gris Mathilda igår ( OVANLIGT VA!?)
Gjorde väll itne så mkt haha! när vi kom hem så åt vi och sedan åkte vi till hennes föräldrar med rickard och åt där med hans barn. HELVETE VAD SÖTA!!!
Efter det så fick vi skjuts till Johan där vi skulle kolla på bonde söker fru! men propparna gick hela tiden så det var inte så lätt haha! ;)
Efter det så drog jag hem ;pPpppPppP

Nu väntar jag på pappa, sedan ska jag till min praktik!
JObba där hela dagen, sedan förmodligen dra till Happy.
Måste fan kolla upp bussarna..!

Ikväll blir det tomtenatta i väsby centrum!


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det är sista chansen att tävla om ett presentkort på min blogg. :) Tävlingen går ut idag 22.00:

http://adara.blogg.se/2010/november/tavling-i-samarbete-med-qpixse.html#comment



En annan tävling finns i min högerspalt! Det vore superkul om du ville vara med och tävla! :D

P.S Om du inte vill ha reklam så ber jag om ursäkt!

Hoppas du får en mysig advent! <3

Kram

2010-11-28 @ 03:08:42
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0