tjabba tjena hallå!

Sitter just nu i mammas säng och bloggar! Har sagt upp mig från läxorna just nu.. pluggar som satan i gatan känns det som. Jag e alldeles strax klar med SO som vi hade i historia. Vi skulle skriva om 1-2 andra världskriget. Undra när det 3e kommer? Tror faktiskt det kommer dröja.

Under kvällen så funderar jag på att lägga mig i badet och bara ta det lungt. Antingen lyssna på musik eller kanske kolla på någon film. Någon som vet någon bra film? tror faktiskt jag ska kolla på Shrek.

Skoldagen idag var jätte lugn och skön!
Försov mig tyvärr och vaknade 08.50 och jag hade np (= Nationella prov) 08.30.. det gick väll inte så bra haha! Och det var för oss som missat, så missa jag den! Fast nej jag gjorde den på eftermiddagen.
Vi hade gympa idag men jag glömde gympa kläder men var tvungen att va med ändå.. men som tur var så var vi ute och jag var utan smink så har fått färg (!!!) haha snacka om överlycklig här!
Men nu ska jag dra och skriva ner lite egna tankar, så ha det så bra så hörs vi förmodligen ikväll, annars imorgon biiittiii!! ( LOVAR )

Bild från mammas data.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0