she is not you

Förlåt för jag inte har bloggat, men den här veckan har varit så jävla upptagen.
Jag kommer att skriva om valborg imorgon men tyvärr kan det nog itne komma upp några bilder för ingen vill skicka.
Idag så åka jag till stan med Jennifer och gick runt där, sen så mötte vi Stewie och gick runt med honom. Han var en trevligt prick.
Tåkigast var nog allt påvägen till stan haha! Vi satte oss på tåget i Väsby och åkte kanske 100m sen tvärnitar tåget och då är det tydligen ngt signalfel så vi får stå där i 30-40 minuter! IRRITERANDE SOM FAAN, men vi snackade så det var lungt. Sen började vi snacka om att jag ville bli polis osv så la sig gubben framför mig i vad vi snackade om och haha shit, senil jävel! Nejdå men han började snacka om random saker. Vi snackade om hästar sen och då helt plötsligt började han snacka om var han bodde när han var liten, man bah; aha..? okej.
aja iaf sen efter jag varit i stan så drog jag hem och började plugga, sen kom Jessica över med Glass och Latte  från donken vilket var sjukt naaajS!!
Vi tog också en massa bilder som kommer upp imorgon haha! och kanske en video om vi orkar göra en ny eller kanske lägger in den vi gjorde, men den var så pinsam så får se det men jaja tjallalalalla!
Nu ska jag sova så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0