my day in words.

Dagen började med SO och vi kollade på någon film om något haha! nej men den var kul. not.
Efter det så hade vi svenska och jag typ satt och lyssna på musik för hade det vi skulle göra hemma!
Sedan hade vi "minilunch" HAHAHA ÄLSKAR MINILUNCH!
Maten var typ blä? fast det var fisk.. men jag fick köttbullar!
Sedan hade vi no, vi snacka om hur barn får Blå/bruna ögon och om hur dom blir färgblinda osv.
även hur man bli mongolid som lilla matilda är HAHA! dowwniiee broowwniie<3
Sen hade vi riktiga lunchen men den gick typ asfort..
sedan slöjd, prova min balklänning. säger bah bajs. ska köpa istället tror jag haha!
mentorstid sen och vi snacka om inte så mycket..
Sist hade vi gympa och då spelade vi ALLIIIIBAABBAAA! vilket var kul öh haha!

Efter gympan så drog jag och Jennifer till donken och satte oss där och tjocka oss!
Snacka killsnack höhöh som ingen får veta vad det handla om.. då är vi dödens. och jag orkar inte dö idag.. seriöst!

haha jag på julafton..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0