Love me or not.

Igår: Åkte med Jonte och Pontus till häggvik där vi skulle träffa Sofia, Issa, Embla, Olivia, Kesse, alexander + två till som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på.
Vi typ satt och snacka hela kvällen och det var ISKALLT haha skojar inte asso, tror jag frös hela natten!
runt 2 så drog vi till väsby hem till embla och satt och lekte sanning eller konka hihi klassiker fan! Fast fan ingen har ju några egna förslag HAHA!
Kan faktiskt bara säga att hela kvällen blev faktiskt förstörd sen, den hade sina stunder då den var bra! ..
Somnade typ 8, vaknade 11, drog hem.

Idag: Var på bio med Feliix och vi såg Snabba Cash som var grymt bra men skitdåligt slut tyvärr!
höhö han Joel Kinnaman asso FYFAN VAD SNYGG!
Efter filmen så drog vi till donken, köpte glass och drog till kungsan och satte oss och snackade.
Riktigt mysigt faktiskt!

Nu ska jag nog plugga lite för är ledig imorrn så kan va uppe hela natten(Y).. säger jag som inte sovit mer än 5timmar på hela helgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0