it's a good day!

Idag så var jag somsagt på Rix Fm.
Mötte Jennifer på stationen runt 6, så vi tog kvart över 6 tåget till stan.
Rix Fm började klockan 7 så vi gick direkt till kungsan.
Vi letade efter Jonte och helt plötsligt från ingenstans så stod Ior där! Snacka om glad man kan bli haha!
Musiken började och vi sjöng som fan jag och Jennifer! var riktigt härligt!
Sen så drog vi och mötte pernilla, min syster, lite fort. Sen så blev det mer musik! Då såg vi Jennifers kompis Stewie, så vi ringde honom och han kom och snackade lite. Sen drog han och då lyssnade vi mer hahaha! Sedan så drog vi te donken och köpte milkshake! vilket var sjukt jävla gott när det var så varmt!
Vi drog iallafall tillbaka eller asso vi gick runt lite i kungsan och försökte hitta plats.
Helt plötsligt så frågar Jennifer om det är Molly Sanden som står bakom oss och ja! det var det ju! Hon filmde när hennes pojkvän, Eric Saade, sjöng och höhö jag kom med i den filmen! Jag typ gjorde allt för att råka få in huvudet där! Efter det så drog vi en liten bit bort och då ser vi Elin Lanto! Ni vet hon som  var med i melodifestivalen! coolt ju hahaha!
När allting var slut så drog ior hem och jag och Jennifer gick runt lite, drog te donken, sedan drog vi hem!
När jag kom hem så ringe Jocke mig och ville att jag skulle komma ut, så drog ut med honom och Chrille en stund och det var riktigt roligt faktiskt! Deras humor asso.. ojojo

Tyvärr inga bilder men dom kommer när jag får dom av Jennifer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0