I see my future in he's beautiful eyes

Idag så har jag bara varit i skolan vilket har väll varit tråkigt som vanligt. tur man slutar snart!

Hade so först och då fortsatte vi kolla på film och fick en ganska stor läxa. Liksom har 3 jävla stora läxor i so innan jag slutar hur känns det liksom?
Efter so så hade vi svenska och då sa hade Felix och Kati nationella muntliga.
Sedan hade vi "minilunch" med lilla söta Jonte!! Satt och snackade en massa saker och hemlisar hehe he he.
No efter minilunchen och då snacka vi om spermier typ HAHA! vi skulle rita en massa iaf och det var ju kul.
efter no hade vi riktiga lunchen coh jag som är så tjockis gick självklart och åt igen!
sedan hade vi syslöjd = ingen kommentar.
Vi fick hoppa över mentorstid så vi drog direkt till gympan coh då hade vi brännboll vilket var kul!

Nu sitter jag hemma vid datan och pluggar. Har lovat mig själv att jag ska göra en stor "läxa" varje dag den här veckan! (förutom helg.)
Så idag ska jag bli klar med hela musiken och då är det bäst jag fortsätter nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0