I love you

Jaa, idag så träffade jag Daniel! Vi åkte in till stan och var på bio. vi såg Terror på Elm Street! Den var sjuuukt läskig, men jag gjorde en JosefineJennifer och höll för ögonen med handen!
Efter filmen så drog vi ut och satt och snacka i säkert 2 timmar! om allt och ingenting och förlåt för alla mina randomsaker jag säger!!
Efter det så drog vi till plattan och satte oss där uppe, då kom det fram några blattar som hade kanske svensexa? Ena killen hade rosa miniklänning och lackleggins haha! dom började snacka med oss och fråga om vi ville köpa han i rosa klänning! han var ju extra snygg med sina smaalaa lår sa dom hahahaha!
Efter vi suttit där och snackat iaf så drog vi till väsby och han till uppsala.. tråkigt att vi vart tvugna att dra.. menmen!!

hihih sööötunge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0