I like you

haha känns som att jag skriver om min dag varje dag men ah.! WHATEVAH som vi säger i grönland.

Idag så vakna jag 7 och skulle gå och duscha men då duscha Pernilla så la mig och drog i sängen, sen när jag vakna så var den 10 i 8!!! då skynade jag mig att göra mig iordning och sen mötte jag Jessica för att gå till skolan.
Första lektionen var svensk/engelska då vi gick upp till syslöjden för jag skulle göra klart min balklänning.
Efter det så hade vi matte fast då gjorde jag inte ett piss.. messade + musik typ. snacka med några också(Y)
Efter det hade vi lunch och det var blä mat som vanligt! fattar inte hur skolan tänker..
Vi var ute och gick runt lite också, sen drog vi in till Matilda, fanny och frida och började sjunga hahaha! var skitkul! vi sjöng t.ex. bumbibjörnarna, Timon och pumba, svampbob fyrkant. HAHA fyfan vad kul iaf!
Efter lunchen hade vi SO och då kollade vi klart på någon film vi kollat på, den var hemsk men ändå inte.. tror den var sann och då var den verkligen hemsk!
Sista lektionen var engelska och då hade vi bara en massa redovisningar eller asso man ska "presentera" en författar,.. jag ska göra det imorgon. önska mig lycka till. tack.


HAHAHHAA SÅÅ MIN HUMOR!!! XD

Kommentarer
Postat av: BananBongan :O

VARGE DAG, DE GILLAR VI :DD <3

2010-05-26 @ 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0