Skoooldag.

TjenisPenis!
Idag har jag vart i skolan! WOHO.
Först vare mentorstid men jag orkade inte lyssna på vad dom sa så jag lyssna på musik! go josse.
Sen var det dags för Engelska och vi läste någon jävla sextext till nationella HAHA!
Sen hoppade jag över NO för jag och Emelie skulle gå runt i varje klass och ta reda på vilka som va med i elevrådet och blablabla.
Sen musik! då hade vi prov, och ja. jag fuskade. ja. han kom på mig. ( HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAA)
sen maaaaaaaaaaaat! Med det var äcklig lasagne så åt typ inge.
Efter det vare dags för svengelska(svenska/engelska) satt och bråka med Börje, vaktmästaren, för han dampa över att ja käka macka bland datorerna!
Sista lektion var matte. Riktig chillektion. Satt i ett grupprum med Emelie och snackade.
Efter skolan så var jag med Daniel och Emelie. Vi var hos Daniel typ hela tiden!
När jag kom hem så har jag bara pluggat..= TRIST.. men måste göras!




Kommentarer
Postat av: Kicki ^^

söta bilder på dig ^^ <3

2010-03-27 @ 01:23:19
URL: http://jimmiesflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0