Rosa it's the new heta!

I fredags tog jag ju dåda piercing!
Var så jääävla nervös! Tror fan jag var nära på att spy!
och det hjälper ABSOLUT INTE att hon i väntrummet berättade att hon nästan svimmade när hon gjorde det..
Men jag gick in i rummet och fyfaan vad snygg han var som gjorde det haha! Tatueringar överallt typ!
Men jag fick lägga mig ner på en säng eller vad man kan kalla det, sen blundade jag bara och tillslut han bara: är du beredd? Och sen så tröck han haha! Klämde nästan sönder mormors hand!
Men det gjorde faktiskt inte ont, eller visst det kändes! men gjorde lite ont i 2sek.
Jag tyckte liksom det gjorde SKITONT att ta i öronen men ahh ahah!!

Haha ser lite fetis ut men vafan! helt jävla svullen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0