From G's to gents.

Någon som kollade på melodifestivalen igår?
Jag tror nog att dom flesta gjorde det.
Jag tyckte verkligen att FEL låt vann.

Vad jag tyckte om finalisterna:

Darin

Jätte bra låt verkligen!
Hemsk text kanske haha men han ser bra ut men tyckte
han såg lite liten ut på scenen..

Pernilla Wahlgren

Haha usscchh! Kan det bli värre?
hennes låt e såå 1900-talet..
hennes dans var ju inte heller så speciellt snygg.

Ola svensson

Låten var bra och han e ju snygg men asso texten var väll inte så okej, liksom haha "fortsättningen på låten natalie" det var ju lite gay

Peter Jöback

sååå dålig!!! Han som annars är så bra.. hur kunde det gå så fel..?
Han kunde kanske gjort någon på svenska för han passar inte med engelska låtar.

Jessica Andersson

Öhh..? vad fan var det där för låt haha!
Passar kanske när man e depp eller något sånt.
passar INTE i en melodifestival.

Salem Al Fakir

Bäst! grym! otroligt bra!
han kunde faktiskt inte gjort den bättre, så värdig vinnare!
PLUS att han är nog fan det sötaste jag sett! här blir man kär! ;)

Timoteij

Haha den var nog bara pinsam..
jag fattade inte ens texten för man hörde inte vad som sjöng. liksom typ bara hela tiden "kom kom kom"

Eric Saade

Riktigt bra låt det där!
Hans röst e verkligen perfekt till låten och dansen var skitbra!
Utseendet är ett plus ;)
Byt flickvän.

Anna Bergendahl

Vinnaren.
Låten var dålig dom 3 första gångerna. Sen blev den ok.
Det värsta e att jag går och nynnar på den.
Den var mysig kanske men passar absolut inte i eurovision.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0