Förlåt förlåt förlåt..

FÖRLÅT FÖRLTÅ FÖRLÅT igen.
Jag skrev inte för att jag sov hos pappa lördag till söndag och så fort jag försökte sätta mig vid datan så sa lillasyster "men asso hallå, vi ritar" så fick aldrig chansen!! Men det här inlägget kommer att bli ett Hästinlägg!

Lördag:
Idag så red jag inte utan Gita snodde min riddag!!! men det gjorde inget.
Så den dagen behöver man egentligen inte skriva ngt om HAHA

Söndag:
Drog till stallet med både Gita och Elina!
Jag började med att rida in i skogen och helt plötsligt stanna han. Jag bara; men guuud säg itne att du ska hålla på och stanna! men ne, han sket!
men iaf fortsatte och allt gick bara föör bra! han var så pigg och gla! han borde fått en kexchhoklad. eller ne.
Men iaf så gick Gita och Elina och mötte mig för Elina ville så gärna rida! så jag hoppade iaf av och Elina fick rida, vilket hon tyckte var sååå himla skojj!
Hon sa hela tiden;
"ojj, vad det guppar"
"dumma häst, du guppar som tusan"
"Men, jag tappa foten ur stigbygeln, typiskt"
HAHA såå söööt!!!

Måndag:
Fick skjuts ut till stallet av pappa så var där själv, ganska mysigt faktiskt.
Allt gick bra och han var skitgullig.
Lite för pigg kanske men ah, det var bra iaf! Håller på och tränar upp hans kondition nu för fan vilken snygg kropp han kommer få. Vi måste få bort hans lilla maaggee!!!

HAHA det finns inge mer att säga :) KUL I JUL!

haha "favorit i repris"


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Aldrig roligt! Allt bra idag då? :)

2010-03-30 @ 07:28:19
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

ÅH SÖÖTEN :D <3

2010-03-31 @ 10:55:33
URL: http://johannalinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0