Alltid jag och komma på allt efter.

jag e så dum så dum sååå duum!!
Här går man runt och tror man vill bli polis. Sen träffar man en, och allt ändras.

Nu i april så kommer jag göra om mina gymnasieval!!

1. Real gymnasiet - hästhållning
2. plusgymnasiet - skydd och säkerhet.

Sen efter det så får jag kasta in lite andra random.
Jag har kommit på att jag vill hålla på med hästar. LÄNGE!
Därför ska jag försöka bli hästveterinär och om jag inte kan det så kommer jag försöka plugga vidare till polis men det e något som jag inte vet just nu.

När jag sökert till "realgymnasiet" så kommer jag välja det i Uppsala.
Man kan välja det i solna eller liljeholmen men jag tror jag kommer lägga dom lite längre bak.
 
http://www.realgymnasiet.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0