I'm taking you with me.

Förlåt för jag inte bloggat men höhö vill ju inte blogga när jag är med Daniel! shit! eller okej jag var för trött..

Igår: Var i skolan på dagen och gjorde inge roligt.. fast hade håltimme första lektionen vilket var naajs!
Efter skolan drog jag till station där jag mötte Daniel och Jessica. Vi åkte till stan och gick runt för att kolla efter klänningar till balen och avslutning = misslyckad runda haha!
Drog till väsby till donken och köpte latte!! möhöh asgott!!!
Sen drog Jessica hem och jag och Daniel med.

Idag: imorse så skulle Daniel hem och då gick han på bussen med smsbiljett, men han som körde trodde att han hade fuskat en biljett så vi fick vänta på nästa haha! sen blev jag sen till mattelektionen så hoppade den och drog till donken med Jessica. Ja. Jag är en tjockis. kommentera inte det.
Efter det så drog jag till skolan fast då hade vi lunchrast, så vi drog och solade lite!
Sedan hade vi SO och vi skulle skriva om vad vi tyckt var roligast med so och lalala.. sen körde vi ngn lek haha!
Sista lektionen var Svenska och då kollade på film som hette Populärmusik från vittula = HELSKUMFILM!!
Fick även reda på 2 betyg i svenska och engelska. VG i båda så jag är nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0