god natt. ;pPpPpPPpP

just nu ligger jag i min varma säng och fryser om armarna! vill sågärna ha dom under mitt täcke! annars fryser jag ju ihjäl böhöhö..

idag så vaknade jag hos pappa och det var kul. hihi. nej men jobbigt.. trött som fan, ont i huvudet, mådde illa. men sedan så gick jag till mamma och fixade mig för att sedan åka till stan och möta Clara som jag inte träffat på ett år!! sjukt trevligt!
Vi gick mest runt i stan, kollade på kläder, käka glass, snackade. Sedan var jag tvungen att dra hem och äta middag, men då mötte jag Jennifer påvägen och då ville hon så gärna att jag skulle med in på mix megapol's möhippa för Victoria.. wooow... men det var faktiskt riktigt kul där! skrek och sjöng som fan.. så får höra hur jag låter imorgon! blir väll hes igen haha naaajs!
Senare så drog vi till donken och fyyfaan vilket skrattanfall vi fick! asso 6pack här! haha men det var galet roligt!
Sedan gick vi runt i stan och sen tog vi taxi med hennes mamma hem. han som körde var läskig. nu vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0