förlåt!!!!!!!!!!!!

jag skäms för jag inte bloggat!
men jag känner att jag tar allt från i tordags så får man läsa!

Torsdag: började  i skolan och då hade vi svenska och engelska fast vad gjorde vi? kkollade klart på en film ( en kvart..?) och sen snackade vi om klassresan!
Efter skolan så drog jag och Jennifer till centrum för vi skulle vänta på Jonte men hon skulle inte hinna så var tvungen att dra till stan och träffa pappa. fick pengar och sen drog jag och Jennifer och kollade runt efter avslutningsklänningar! skitsvårt verkligen.. menmen det gick SKITBRA! hittade en så grymt fin klänning! tack Jennifer <3

Micke när vi kolla på film! :)


Steeeeeeek på tåget!


Jag! inte lika stek...


Fredag: Var i skolan och hade teknik först och började göra modell för min lägenhet! gick skitbra.
sen lunch, sedan matte och vi hade mattebingo wiihuu! sen no fast då var vi bara ute och gick. jättemysigt verkligen!
Sista lektionen var slöjd och jag gjorde en jätte fin kudde haha!
Efter skolan så drog till jag tåget som tog mig till Uppsala!
Mötte Daniel där så drog vi till honom.
Vi grillade och ojj vi ägde på det asso haha!
På kvällen drog vi in till uppsala och var med några av hans kompisar. sen drog vi hem och kollade på film hela natten typ.


Lördag: Vi bestämde oss för att dra hem till mig men då ville hans pappa att vi skulle så stanna så ja, varför inte? så då gjorde vi det!
Vi var ute och gick för han visade mig runt. Hittade massa hästar så det var skojj!
Sedan drog vi och hyrde film, tropic thunder.
käkade middag och sedan spelade vi kub! Jag och hans pappa vann 2 gånger! vi e grymma.
Sedan kollade vi på filmen men fattade inte så mkt så vi drog ut och la oss i hammock och grillade marshmallows haha askul!

Söndag: Vaknade men var tvungen att typ dra på en gång, så fick skjuts till stationen sen drog jag till Väsby. Satt ute och solade medans jag väntade på bussen! Sedan drog jag hem och fixade mig sen var det bara att dra och möta Jennifer. Vi skulle träffa Kati i centrum 4 för vi skulle handla godis osv till klassresan! Gick skitbra!
mamma kom sedan och hämtade oss sen drog vi hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0