!!!

usch, känner mig hemsk som inte uppdaterat haha men har varit med min pojk så inte kunnat!
Imorgon LOVAR jag att blogga och berätta allt jag gjort, och förhoppningsvis kommer det bilder också.

Just nu håller jag på och fixar mig, och ska strax åka och hyra film, Twilight! Sedan ska jag till Jennifer för vi ska ha våran egen "twiiliight movie night" haha! ska blir riktigt kul! alltid lika kul att ha film kväll med henne!
men vi hörs imorrn. HAH!



HAHA TEEST! XD

hittills under 2010 har du..
druckit alkohol?

- Ja
rökt? - Nej
snusat? - Nej
rökt vattenpipa? - Ja
däckat?- Nej
blivit påkommen? - Nej
kysst en främling? - Ja
har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Nej
kysst en kille i klassen? - Ja
gjort något dumt? - Ja
gjort något som du ångrar? - Ja
strulat med ditt ex? - Ja
sagt nej till sex? - Ja
fixat dig i timmar? - Ja
gråtit inför mer än 10 personer? - Ja
smygit ut? - Nej
haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Ja
sovit brevid någon av samma kön? - Ja
sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja
lekt med någons känslor? - Ja..
älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? JA!
gråtit dig till sömns? - Ja
gråtit framför någon du älskar? - Ja
haft sex ute i skogen? - Nej
kysst en tjej? - Ja
vaknat av att du gråter? - Ja
skrikit ord som hora och slampa till någon? - Ja
slagit någon på skoj? - Ja
blivit slagen på skoj? - Ja
lärt känna över 10 stycken nya människor? - Nej
gått bakom ryggen på någon? - Nej
varit på semester utomlands? - Nej
badat i havet? - Ja
har haft oskyddat sex? - ja
haft snöbollskrig? - Nej
sett en hel fotbollsmatch? - Ja
inte sovit på en hel natt? - Ja
varit på sjukhuset? - Nej
sovit i över 12 timmar? - Ja
sett en film mer än 10 gånger? - Ja
tagit någon på röven? - Ohja!
lärt känna någon via internet? - Ja!
velat dö? - Nej
fått ett ig? - Nej
åkt buss i över 10 timmar? - Nej
varit ute en hel natt? - Nej
blivit tagen av polisen? - Nej
svikit en vän? - Hoppas jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0