i hate myself..

HAHA FYFAN!
Jag ska aldrig mer i hela mitt liv se en sorgsen film! usch fy blää..
det värsta är att jag äälskar att de dom, tills tårarna kommer.. och det är ju inte två tre tårar som rinner utan en hel jävla flodväg!! Tsunami rättare sagt!
varför.. vaarfföööör!?!?!
Kan någon förklara för mig varför man vill gråta? eller det kanske bara är jag som e udda. jag vill jätte gärna kolla på filmen och gråta, men när jag väl ligger där och gråter så ångrar jag det (iaf om man har smink i ansiktet..)

Jag har precis sett på Hachiko a dog's story.
Den handlar om en hund som kommer vilse typ vid en tågstation och där hittar en kille honom. Han behåller hunden och dom blir bästa vänner.
Hachiko följer efter sin husse när han går till tåget mot jobbet och sitter sedan där och väntar på honom när han kommer hem igen.
men en dag så kommer inte hans husse hem med tåget.. och Hachiko verkar inte fatta vad som hänt så han sitter där i 10år och väntar på sin bästa vän.
Det värsta är nog att det är en sann berättelse..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0