I don't need you more.

Igår.. jag är stum asso haha! shit!
Började med att jag och Jennifer åkte till stan. Gick runt och kollade på kläder. Hittade världens gulligaste/finaste örhängen!!
Efter det gick vi och åt ceasarsallad.. som vanligt haha! lika gott som vanligt också!
Sedan. Så började vi gå mot Riggo där vi skulle se Eclipse! Asso shit! Den var sjukt bra! fast ändå så blev jag besviken på samma gång. Dom hade tagit bort så enormt mycket från boken vilket inte var kul. och dom hoppade föööör mycket! Men ändå. den måste man se igen haha!

Använder ju inte min kamera.. så har inga bilder för att jennifer har itne skickat dom än. suck. haha! Men snor en från hennes blogg!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer'

HAHAHA! tönt påminn mig..(a)

2010-07-02 @ 00:54:46
URL: http://jenniiffeerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0